seda_ay mavi_123 benim vardı canım dusuklerim oldu iki tane bri tane kurtajim coraspin kullandim çok şükür şuan sağlıklı bir evladım var 3 aylık
Derinmom26 mavi_123 benim var hamilelikte de vardı doğumdan sonra normal yaşamımda da var. Hamilelikte oksapar vuruluyordum, şimdi corasprin kullanıyorum günlük
mavi_123 seda_ay çok geçmiş olsun canım evladınıda Rabbim bağışlasın. Kan değerlerinde trombosit in mi yüksek çıkıyordu? Veya PLT
6331 mavi_123 hamilelikte bu şekilde Protrombin zamanı (koagülometre) PT % 78.2 70 - 130 PT INR 1.21 0.8 - 1.2 PT sec 13.7 10.4 - 13.6 08.07
seda_ay mavi_123 tam hatırlamıyorum ama iki günde pıhtılasma vardır kadın doğum doktoru coraspin kullanmamı istedi genetik test yaptırmıştım eşimle beraber yani
6331 mavi_123 şimdi PLT kanın pıhtılaşması için pt ınr karacigerde üretilen pıhtılaşma pt pnr ınr genelde hamilelik test istiyorlar pıhtılaşma var mı yok mu diye PLT farklı birsey
6331 mavi_123 bende 4 aylık bir düşük yaptım o zamanlar bu tahlilimi yapmışlardı bir sıkıntı yok 1 dusuklen beraber 4 gebelik
mavi_123 6331 benim PLT (trombosit) biraz yüksek çıkmış 2 ay oldu doğum yapalı acaba hormonlardanmı? Önceden böyle birşey yoktu bende
Derinmom26 mavi_123 PLT değerim yüksek ve ayriyetten D-Dimer testi yaptırdım pıhtılaşma sorunum olduğu bu testte çıktı. PLT değeri tek başına yeterli değil gerekli tanı D-Dimer testi ile sağlanır diye biliyorum
6331 mavi_123 ondn PLT günlük oynuyor bir gün yükselir bir gün düşer mesela 5 ay önce tahlil verdim 356 3 ay sonra tahlil verdim 298
bebemiz mavi_123 sadece PLT ile anlaşılmıyor . Ben tıbbi genetik bölümünde kan vermiştim sonuç 1 ayda çıkmıştı . 3 genimde pıhtılaşma çıktı. PLT değerimde üst sınırdan biraz yüksek çıkıyordu genelde. Sizin referans aralığı kaç PLT değeriniz kaç
mavi_123 Derinmom26 https://hizliresim.com/ci7yf10 https://hizliresim.com/lggglmx https://hizliresim.com/4kv6him Böyle diğer değerlerim sizce nasıl?
mavi_123 bebemiz PLT değerim 2 ay önce 514 dü bugünkü değerim 444 olmuş referans aralığının üst sınırıda 424 dür
barbiee_ mavi_123 merhaba benim de nrbc 0.1 çıkmış 0.0 olması gerekirken diğer nrbc# referans aralığında. Gittiğinizde doktor size ne dedi?
mavi_123 Derinmom26 gerçekteyim? Siz hemşire falanmısınız acaba sorması ayıp ama☺️ Nrbc ile trombosit demi normal?