kardelen03 ben de deri altı implant düşünüyorum. 9 ay oldu doğum yapalı. Henüz fırsat bulamadım ama ilk fırsatta taktiracagim :) spiralden korkuyorum biraz, daha önceden doğum kontrol hapı kullandım ama genel olarak unutkan birisiyim 1 gun unutsam geçmiş olsun o yuzden en garantisi implant gibi geliyor bana