Ben de 2 ay olacak normal spiral kullaniyorum ama yumurtlama akıntısı falan olunca kaşıntı oluyor ,hâlâ tam geçmedi, başına böyle birşey gelen oldu mu acaba,çıkarsam mi diye düşünüyorum.Doktor hormonluda da bu olabilir normal dedi ama bi yerde gecmesi lazım.Cikarmayi düşünüyorum bu yuzden