andromeda45 Benimki 8.5 aylık emziğide bıraktı bütün gece memede sabahta tok uyandığı için kahvaltı yemiyor hadi ilk uykusundan sonra yediririm diyorum emerek uyuduğu için yine acıkmıyor çorba hariç ek gıdaya geçemiyoruz 😢