7 ayı bitirdik arkadaşlar yeni alışkanlık edindi gece sürekli memede olmak istiyor emzik kullanıyor normalde eski postlara baktım kolay kolay bırakan olmamış bu durumu nasıl yapıcam bilmiyorum 2 aydır kvde kalıyoruz doğal gaz bekliyoruz yakında eve geçicez kendi evimizde emerdi yatırırdım uyurdu uzun süre hemde orda odamız zifiri karanlık burada sokak lambasının ışığı odaya giriyor uyku düzenimiz iyice bozuldu eski haline nasıl getiricem bilmiyorum 2 saattir uyutmaya çalışıyorum şimdi uyudu en son kucağımda sakinleştirip yatırdım emziği de attı ama birazdan meme istemeyeceği ne malum uyanınca emziğini veriyorum asla almıyor gece 5-6 saat uyuyan bebek gitti saat başı 2 saatte bir uyanan bebek geldi resmen gündüz uykularımızda böyle bir şey yok burda uzanarak emzirmeye alıştım bende çünkü ağır bir bebek ve artık omuzlarım ağrıyordu bir süre gece gündüz beşiğinde yatırmaya çalışıcam inşallah başarılı olurum eskisi gibi uzun uyur 😕