sancarmom kedili1anne Mavi paketi kullandım doğduğundan beri çok memnundum 1 yaş gece beslenmesi yüzünden çok taştı başka marka denedim molfix premıum denedim oda aynı şuan prima premıum care kullanıyorum oda taşırıyor ama molfix kadar değil .
leylaeerenn kedili1anne valla molfix klasik de memnun kaldım permuim aşırı aşırı taşırdı bizimkini asla memnun kalmadım klasik iyi ama