Alyehus Kartanesi26_ bugün hastaydı gittik 16 aylık 12 kilo çıktı kızım yani yeterli dedi doktor bize. Yani deyince zayıf buldu dedik herhalde bizde. Her doktor çok farklı ya
Kartanesi26_ Alyehus evet çok farklı yorumları oluyor ama kes mamayı sütü demesi zaten yemiyor kilosu obezlik değil persentili de dediği gibi değil
alpaslanmom_ Kartanesi26_ 1 yaşında doğum kilosunun 3 katı yani 9960 olmalıydı bunu her doktor söyler kesinlikle doktorunuzu değiştirin
Kartanesi26_ [silindi] evet bende çok şaşırdım gram gram milimle kilo aldı doğduğundan beri şimdi böyle bişey duyunca ben ne yaşıyorum dedim
[silindi] Kartanesi26_ ben de böyle garip bir doktora denk gelmiştim. İnsan ne diyeceğini de şaşırıyor
Kartanesi26_ gamomuu ya kesinlikle yemiyor deyince doktorlara ne oluyorsa gayet iyi demekle sıyrılıyorlar bence
brn0655 Kartanesi26_ bence doktorunuz şaşırmış oğlum 8.500 kilo 5 aylık. Doktor 6.5-7 aylıkla denk kilosu dedi. Obezde demedi maşallah dedi😂
Kartanesi26_ brn0655 değişikti gerçekten şok olduk bizde yani yemiyor deyince susturmak istedi sanırım bi fikri yoktu
Eowyn Kartanesi26_ kilosu gayet iyi. Benim kızım 9 aylıkken 9.700 dü boyu da 72-73 falandı. Doktor gayet iyi demişti. 1 yaş için obez sınırı olamaz bu kilo.
esmaaaaamustafaa Kartanesi26_ ay ne alaka sacmalamis bence benim kizim 3 aylik 72 cm 8 kilo doktor sorun degil dedi gayet iyi dedi benim kizim 3 aylikken diyosa seninkinde de hic sorun yoktur bence
sumeyyeravza esmaaaaamustafaa 72 mi, hay maşallah boyu kaç cm doğmuştu? Benim bebeğim 54 cm doğmuştu 3 aylıkken 63 oldu. Ona bile annesi babası uzun ondan demişti doktor. Kaç kilo doğdu bebeğiniz? Bi de sadece anne sütü mü alıyor?
Aseldurumom_ Kartanesi26_ doktor uzaktan eğitimle mi doktor olmuş neresi obez zaten bir yaşında 10 kilo olması beklerin bebeklerin benim kızım da bir yaşında 10 kiloyu biraz geçmişti suan iki yaşında obez de olmadı yani
Kartanesi26_ Aseldurumom_ bende onu diyorum kendi kendime zaten çabalaya çabalaya bu kadar olmuş sütü mamayı da kes diyor çocuk zaten yemiyor
seyma10 Kartanesi26_ tombik bebek cocuk illa gorunusten belli olur kilosu gayet normal her yerinden et fışkırmiyor ya ne abartmis doktor
Kartanesi26_ seyma10 asla öyle görüntüsü yok ya inanın hiç yemiyor ben çare arıyorum her yerde kadın çok iyi daha ne diyor
babyykar Kızım 1 yaşında 12 kilo. Bize bile obez denmedi gayet güzel dedi doktorum içiniz rahat olsun 😂
Merve010 Kartanesi26_ ayy saçmalamış doktor eee şimdi bizim çocuklarıöoz obez mi oğlum 6 aylıkken 10 kiloydu boyunda 69 hiç biride obez demedi şuan 3 yaşına girecek 14. 5 kilo kızımda 8 aylık 9 kilo normal kilosu bilgisiz biri denk gelmiştir bence
Kartanesi26_ Merve010 kendisi uzman doktor ünvanında bilemedim kendimden şüphe ettim bi an çocuğuma baktım bide kendime anlayamadım
anne_yiz Kartanesi26_ 1 yaşta kızımın boyu 79 kilosuda 10 muş hiçte bişi demedi doktor normal dedi. Zaten sonra almıyorlar kilo neredeyse 2,5 yaşında şuan 13,4 kilo. Obezlik bir durum yok Bencede
Tugcebb Kartanesi26_ 1 yaş kontrolünde 11 e yakındı küsüratı hatırlamıyorum 18 aylık 12 kilo bile olmadı 11 küsürlerde gidip duruyor. Obez olur kısmına katılmasamda, zayıf değil demek istemiş bence