Kartanesi26_ her bebegin persentili ayrı oluyor ona göre hesaplanıyor. Doğum kilosu önemli olan mesela benim oğlum 2700 küsür doğdu hep persentili ileriden gitti doktoru bir ara beslenmeyi azaltalim hızlı kilo alıyor demişti. Ama mesela burada oğlumla aynı ayda olanlarda daha kilolulari da vardı onlara göre nornaldi. Benimki düşük kiloyla doğduğu için yaşıtlarına göre hızlı kilo aliyordu. En son 10 buçuk aylıkken gitmiştik 9.800 falan çıkmıştı kilosu yanılmıyorsam, doktor mamayı keselim yavaştan 1 yaşından sonra gerek yok mamaya, ek gıdaya yonelelim zaten kilomuz da baya iyi zayıf bir bebek değil demişti