Benim ilk hamileliğimde gecikmesine rağmen 2 gün üst üste test yaptım negatif çıkmıştı. 3. Günde inanıyorum hamileyim diyip sağlık ocağına tahlil verdim. Ve hamile olduğumu öğrenmiştim. Sonra başka eczaneden test alıp tekrar test yaptım pozitif çıkmıştı.