brgl42 Kızlar 6 ay önce doğum yapmıştım bu ay Regl olmadım Allah korusun o ihtimali düşünmek dahi istemiyorum ama korka korka gebelik testi aldım kızlar lütfen dua edin bana Regl olayım o ihtimal olmasın eşim olmaz istemiyorum diyor
yrnyrn061 brgl42 herhangi bir belirtin var mı peki? Seni çok iyi anlıyorum bende temmuzda doğum yaptım daha çok yeni
Niyesordunbucevabi brgl42 testi yapın eğer negatifse YouTube da adet söktürücü egzersizler var onu denersiniz mutlaka işe yarıyor
yrnyrn061 brgl42 sen önce bir testini yap rahatla baktın negatif dr git kan ver emin ol adet söktürücü yazar zaten ben öyle yapmıştım adet söktürücünün ilki yapıldı 3-4 saat sonra gelmişti
yrnyrn061 brgl42 inşallah canım ama çok stres yapma ya stres de geciktirir, testi yapınca haber ver bende merak ettim.
brgl42 kubraa0606 istemiyoruz yalan değil zaten kan uyuşmazlığı var çok sıkıntı hem de istemiyoruz psikolojik olarak da kaldıramam tek başımayım eşim geç saatlerde eve geliyor
kubraa0606 brgl42 benim için doğurmak biraz sıkıntı geliyor yoksa bebek bakmak oluyor yani bi şekilde Rabbim sabrını da kolaylığı da veriyor ☺️
brgl42 kubraa0606 sezeryan ile doğum yaptım ben onda bile sıkıntılı olduğu için bebeğime az kalsın birşey olacaktı.Rabbim isteyene versin inşallah
kubraa0606 brgl42 Allah korumuş zaten eğer yanılmıyorsam sezeryan sonrası 2 yıl zaten doktorlar önermiyor. Allah isteyen bakabilecek olanlara versin inşallah 🥰