bostancinurs ilk zamanlar bende gaz sancılarından dolayı kucağımda rahat uyuduğunu düşündüm hatta yüzüstü falan yatırdık gündüzleri ama zararlı dediler sonra vazgeçtim aslında gözlemliyordum başını falan çevirebiliyordu ama güvenemedim. Şimdi 4 aylık olduk daha çok yeni gündüz ilk uykusunu sırt üstü yatakta yapmaya başladık ama uykuları 30dk:( galiba ataktan dolayı bilmiyorum. Geceleri artık yatakta direkt uyusun diye direnmeyi bıraktım çünkü artık saat 12yi buluyordu uyuması, bende ilk kucağımda uyutuyorum sonra zaten 30 40dk sonra hareketlenince emzirip yatırmaya başladım, gece uykusu diye bi şey yok zaten maalesef saat başı kalkıyor emzirip direkt yatırıyorum huysuzlanınca pşşlıyorum eğer huysuzluğu geçmezse kucağımda sakinleştiriyorum. Şu an böyle bi aşamadayız gündüz kısa uykular gece sürekli her saat kalkmalar… hava güzel olduğunda da gündüz dışarı çıkmaya başladık bazen direniyor uyumuyor ama bazen denk getirdiğimde uyuyor, gaz sancıları hafifledi bence bu dönem ama bu seferde atak dönemi çarptı bizi bence