yohh_yavv bugün doktora gittim kilosu boyu gayet iyi b12 düşüklügü varmış ilaç verdi doktora dedim benimki sadece ayran çorbası içiyor dedim başka çorba asla agzına vurmaz oda olur arada ayran çorbası içmesi çok iyi fln dedi bide benimki çok fazla meyve yiyor dedim onada çok iyi yesin dedi