oylesinebiri__ vallaha benim ki de öyle sabah labneli krep yaptım biraz yedi sevindim sonra yârım havuç yedi uyudu kalktı öğle yemeğine pilav yaptım seviyo diye yanına yoğurt koydum 2-3 kaşık yedi bıraktı aç kalmasın diye kalktım atom yaptım “muz,bal,fındık,süt” 1 bardak onu içti şükür akşam yemeği yoğurt çorbası yaptım seviyo diye bi kase içti ondan şükür doydu yani şimdide portakal suyu sıktım zorla 1 bardak içirdim günü kapattık bi daha da ölse ağzına lokma sokmaz