Femme1 beyin kanamasıydı sanırım hastaneye baygın bi sekilde gidiyo doktorlar gebelik zehirlenmesi sanıp sezaryene alıyolar ertesi gunde uyanmayınca tomografi cekilince gercek ortaya cıkıyo sonrada vefat ediyo anlatılanlar boyle 2. Cocuguma hamileydim o zaman cok etkilenmistim