symstf busrara12 fasulye piyaz çok güzel ama biraz alakasız duruyor. Onun yerine başka birşey olabilir bence. Bi de sanki bu menüde niye bilmiyorum biber dolması iyi gider gibi geldi 😂
dorukdemir3 [silindi] ay beğenmeyen çıkmaz yaa maşallah yalnız ne hamaratmissin ben hiç çocuğum olmasa bile bunları yapsam akşamına hastanelik olurum🤣
BeniBeni_Bihterini [silindi] evet aşkım allah razı olsun onlardan o dönemde seni yalnız bırakmadılar sende en güzel yeneklerini sunum ile taçlandır valla takdir ediyorum seni değer verene değer veriyorsun 🩷