[silindi] Valla ellerinize sağlık mükemmel bir menü ben yalnızca köz patlıcan çorbasını çok merak ettim hiç yemedim ben büyük ihtimalle mercimek çorbası yapardım kadınbudu yerine de içli köfte 😀 kadınbudunu pek sevmem çünkü ama sizin ana yemek süper zaten