of çocuklarrrr papatya suyuyla sarartabilirsiniz ya da gratiste doğal tüy sarartıcılar var ama bu çözüm değil bu seferde sararttı diye dalga geçecekler kendimden biliyorum 10-12 yaşlarındaydım kaşım kirpiğim çok sarı albino diye dalga geçiyorlardı gittim boyadım bu sefer boyadım diye dalga geçmişlerdi. ailelerin uyarması gerekiyor gerekirse toplantı talep edin