Kızlar yeğenim 8 yaşında. Beyaz tenli siyah saçlı bir çocuk. Bu yüzden bebekliğinden beri bıyık bölgesindeki tüyler çok belirgin. Okulda dalga geçiyorlarmış maalesef. Konuştuk ama ikna olmuyor. Her sabah okula gitmeyeceğim diye ağlıyor. Doğal yolla hafif sarartmak mümkün mü acaba? Biz de ellemek istemiyoruz ama psikolojisi etkilenir diye de endişe ediyoruz. Ya da uzman biri varsa aramızda bu akran zorbalığına karşı nasıl konuşabiliriz?