Sermec27 hmm anladım şölen yapayım dediniz:)Ellerinize sağlık.Profiterol bence sütlü tatlı değil ama bilemedim:)sütlü tatlı derken sütlaç,keşkül,kazandibi vs gib bi tatlı kastetmiştim ama tabiki gelecek kişilerin damak zevkini siz daha bilirsiniz.buarada profiterol çok severim.