sessi Seherr_ markanın kalıpları nasıl acaba bende bir takım beğendim internetten alacağım da oğlum minyon 2 yaş büyük olur mu tam kalıp olsun istiyorumda
oylesinebiri__ Niyesordunbucevabi bedeni 12 18 e kadar var benim bebeğim 18 aylık küçük gelir bi tane daha buldum bu nasıl kanki
Seherr_ sessi kalıplar bence biraz küçük. Mesela oğlum 6 aylık ama 9 aylıklar tam oluyor. Mont almıştım 6-9 aylık ama denk gelmedi. Kalıpları küçük diyebilirim
eylulbebesi_ momiss Bu takımı bide lacivert beyaz çizgili kazak lacivert kargo pantolon bı takım vardı ikisini aldım başka doğru düzgün bişey yok zaten maalesef
cilekli_soda momiss 1 yaş bende bekliyorum doğum günümüzede denk geliyor ravsiyeleriniz var mı kızlarr
emosss__ Bende daha almadım erken diye düşünüyordum geç kalmışım sanırım herkes almış. Bende keten pantolon gömlek istiyorum
gizematadeniz minikkkk_0 evet o da olur ama zaten sorun bel olmuyor genelde pacayi katlıyordum. Lcw de 1-3 ay kot salopet de var o da guzelmis ben de buyugunu 18 24 ayını alacagim sanirim onun begendim.
oylesinebiri__ neolmusyaani pahalı tabikide ama ben günlük takımlarida ordan alıyorum 400 500 lira günlük takım da giydirilir eğer bayramın ne olduğunu tam bilmiyorsa kendisi seçme yaşında değilse günlük kıyafetler de giyilir temiz ve yeni olması yeterli