uraskoom bende tövbe ettim diyordum hele ki yenidogan zamani aklima geldikçe ben neden anne oldum hic sevmedim anneliği diye ağlayıp durdum 😂 ne uyurdu ne beslenirdi ne kucaktan inerdi. Simdi 2.5 yasinda gece uyanmaz, katı yemekleri kendisi yer, derdini konuşarak anlatır, kucağa gelmeyi gectim kendisi yanımda oyalanir filan sabahları ağlayarak uyandıran cocuk simdi kafamda şarkılar söyleyerek, öperek uyandırıyor kurt yediği ayazı unutup bazen bi tane daha dogur diyo ama sonra eski uykusuz sinir küpü halim gelip rahat mi battı diyorum tövbe ediyorum 😂 ikinci hele ki erkek olacağını bileyim buyuk konuşmayım kesinlikle istemiyorum 😂