Bebeğim 5 aylık, doğduğundan beri ağlıyor. Sabah kalkıp ağlıyor, gece yatıp ağlıyor. Psikolojim tamamen bitti, saçımı taramayı bırak lavaboya zor gidiyorum. 2. çocuk ihtimalini bırak şimdiden yaşlandım hayatımı sorgulayıp nasıl büyüteceğimi kara kara düşünüyorum. Evde tek başıma aklımı kaçırcak gibi oluyorum bazen:(