Benim oğlum da 22 aylık biz hem Kürtçe hem Türkçe konuşuyoruz hangisi kolayına gelirse kısa kolay onu konuşuyor. karışık iki dil anne baba , abla , anne otur , baba otur , anne gel . İki li cümle bu kadar ama , anlaşılmayan bir dili var ayriyetten milyon şey söylüyor. Bide beden dili kullaniyor bezini degistireyim diyorum kafasını sallayıp na na diyor . Benim kızım da iki yaşından sonra açılmışti dili , şu an için herşey yolunda çok şükür .