Benimde 2yaşında her dediğimizi anlıyor yapıyor sürekli ağzının içi laf dolu güya konuşuyor bişeyler anlatıyor ama cok yeni yeni anne mama yaptı anne nerde anne baba geldi mama pişiyo yemek yedim vs bunları söylüyor ama cok anlaşılır değil biz anlıyoruz babasıyla tam net cümle halinde değil