ogretmenanne2024 aynenbenim kızım 18 aylık 9 buçuk kilo 84 cm . 2570 g doğmuştu hep az alan bir bebekti
allwrite hemshireanne persentil tablosunu bizden iyi biliyor olmalısınız, 83 cm tüm bebekler için %75 üzeri bir büyüme oranı demek. Yani gayet iyi aslında. :)
fulya1414 25 aylık oğlum 10 300 kg 85 cm 2760 doğdu benimki de zayıf ama çok hareketli durmak bilmiyor bende 43 kg zayıf minyon bir anneyim
ozlem34_936_ aynenbenim 11.5 kilo 83 cm ama her gören zayıflamış kısa boylu diye yorum yapıyor çıldırmak üzereyim
fatma_kuzey aynenbenim oğlum 88 cm 12 kilo 18 aylık ama boy genetik tabi ben 1.70im eşim 1.92 haliyle oğlumuzda bir tık uzun
gizemzumraa fatma_kuzey benim kızım da 18 aylıkken 85 cm 12 kiloydu şuan 21 aylık nasıl bilmiyorum doktor size ne söyledi