mrv129_ 3.5 aylık ikizlerim 90 cm içiyorlar. Şu an 5.5 kilo civarındalar. Bence bebeğinizin durumuna göre karar verin her bebek farklıdır. Öncelikle 3 saat asla fazla bir süre değil. Bebeklerim 6 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldılar doğduklarında ve orda hep 3 saatte bir besleyerek bir rutin oluşturmuşlardı ve bende bu rutini asla bozmadım. Çünkü bana önerilen buydu. Eğer 3 saatten önce acıkıyorlarsa artık mama yetmiyor demektir. Ben bu şekilde artırma yaptım. Bu arada asla 60 tan direk 90 a geçmedim. Yavaş yavaş artırdım. Eğer mamayı rahat bitiriyorsa, kusmuyorsa demekki artırmak doğru diye düşünebilirsiniz. Bir süre deneyip yavaş yavaş artırmak en doğrusu