mrv129_ anladım canım seni uzucek birşey söylemedim umarım bebekler benim hassas noktam biraz fazla tepki vermiş olabilirim kusura bakma . Herhangi birşey olduğunda aklına takılan buraya çekinmeden yazabilirsin anneler yardımcı olur. Ağladığında genelde aç olabilir mi acaba diye tekrar mama teklif et kendisi doydugu yerde bırakır zaten annesi .Reflü az mamada içse illa bir miktar kusucaktir . Büyüdükçe oda geçiyor . Şifa olsun kuzuya inşallah