alpmila Niyesordunbucevabi normalde çok ıslak Fotoğrafta ki öyle değil yoksa şerbetine 1 litre süt koyuyoruz bayağı ıslak oluyor yani
aybrtug Deletedmom_897 ben yaptım nefis yemek tariflerinden karameli zorlamıştır beni ama kremayı ılık katmam gerektiğini öğrendiğimden beri güzel yapıyorum 😂✨
poyrazmom2604 Deletedmom_897 bime yeni gelmiş hazır triliçe biz tek süt döküyoruz karameli keki vs içinde tadıda harika😂
bebekse Deletedmom_897 bimden hazır almıştım kekini 200₺ ye, süt ve krema da aldım ayrıyeten. Keşke hazır alsaydım daha ucuza gelirdi 🙂