Deletedmom_897 bu tatlı herkese göre çok zor ama bana göre de o kadar basit ki her misafir gelmesinde bu tatlıyı yapıyorum Herkes bayılıyor tarifi aşağıya bırakacağım ben karamelini de a101′den alıyorum hiç belli bile olmuyor çok güzel gerçekten bir şans ver sadece zor olan yönü zaman lazım Çünkü hepsini ayrı ayrı soğutmak gerekiyor tatlı soğuyacak üstüne krem şanti ekleyeceksin O biraz şey olacak Yoksa hiçbir zorluğu yok zaten karamel hazır olduktan sonra en basit tatlılardan birisi Hiç uğraşma evde karamelle Bak ben bu tarife göre yapıyorum Hatta yaptıklarımı fotoğrafını da alta bırakacağım çok iyi kabarıyor sosta kent marka hazır kutuda

