Usnac1995 bence sınırını bilmesi için biraz çekinmesi iyi diye düşünüyorum ama benim sınırlarımı da dinlemiyor. Kendi bildiği ve inat sadece bir disiplin kuramayınca bende kendimce kızıyorum neden dinlemiyor neyi yanlış yaptım diye. Bunu böyle yapmazsan sonuçları böyle olur diyorum ama kime diyorum hiç geçmiyor ona