Herkese merhabalar kızım 3 buçuk yaşında kreşede gidiyo ama son 1 aydır inanılmaz huyları değişti. Sürekli ağlıyor her şeye ama her şeye. Haftasonları resmen bitsin istiyorum. Havalarda soğuk evdeyiz. Sürekli onla ilgilenirim ama daha uyanır uyanmaz ağlamaya bu böyle olmayacaktı bunu yapamadım diye ağlamaya başlıyor birde vurma huyu eklendi. Sınır koymak istiyorum ama bunuda başaramıyorum sakince anlatıyorum olmuyor. Gerçekten delirme üzereyim. Tüm gün onla oynamaya razıyım ama ağlamaları inatları beni tüketiyor. Sizde durumlar nasıl bu kriz anlarında nasıl yönetiyorsunuz ?