papatyaxx 20 kilo aldım 5 ayda 10 gitti 10 duruyor hiçbir kıyafetim olmuyor her şeyi de yiyorum bunca stres emzirme sorumluluk altında bide diyet yapamam beni mutlu ediyor şuan yemek yemek :) elbet verilir takıyorum evet ama kendimi üzmüyorum sonuçta içimizden insan çıktı öncelik sağlık