Ben 69 ile hamile kaldım 88 ile doğuma gittim. Kendiliğinden yavaş yavaş gitmeye başladı. Bol su içmek gerekiyor. Beyaz ekmek tüketmiyorum tam buğday tüketiyorum hep. 1 ay önce diyetle 68,5 oldum sütüm azalıyor hissiyle bıraktım ve sonuç 70 kiloya çıktım tekrar. Hamile kaldığım kilo ile aynı sayılır ama aynadaki görüntü kesinlikle aynı değil. O yüzden sayıya değil görüntüye odaklanmalı bence