aren0 Manuel ehliyet alsanız da arabanız otomatik olduğu için ona alışacaksınız ve bir süre sonra manuel kullanamayacaksınız yani bir süre alışma aşaması olacak. Eğer eşinizin de ileride manuel e dönme gibi bir düşüncesi yoksa gerek yok. Ben de 15 yıl önce manuel aldım ama hep otomatik kullandım şu an acil bişey olsa birinin manuel arabasını kullanmam gerekse kullanamam. Anca kendimiz alıp alışmayı denersem öyle..