Manuel ehliyet aldıktan sonra otomatik kullanacaksanız manueli daha sonra tekrar öğrenmek zorunda kalacaksınız , ama manuel kullanma fikriniz hiç yoksa acil durum vs de zaten kullanamıyorsunuz otomatikle başlayınca kendinizi ehliyet kursunda yormayın boştan yere derim ben ehliyetimi aldıktan çok sonra tekrar baştan eşimle kavga dövüş bir daha öğrendim mecburiyetten