mevos25 eczaneden kendin alıp yapabilirsin benim doktorum lavmanı hep kendim yapmamı söylerdi bebek anne de her zaman güvende hisseder, acildekiler acımasızsa o kremin ucunu popoya söküyorlar acıtıyorlar çatlağa sebep oluyorlar eşinle sakince yap bence ha bide bebeği tuvalet yapar pozisyonda tut bence bide