mevos25 Bebeğim neredeyse dört aylık anne sütüyle besleniyor kakasını 8 9 günde bir yapardı doktor 10 günü aşarsa fitil uygula dedi 11 gün oldu kaka yapmadı diye yarım fitil uyguladım 3 saat geçti hala kakasını yapmadı tık yok, acile götürmeli miyim?
ipekduman25 mevos25 kansuk gliserinli fitil var ben ondan çık memnunum onu deneyin isterseniz eh fazla 15 dk da yaptırdı kızıma
elizinannesigeldi mevos25 cnm bizim bebekte öyle yapamadı , küçücük bişey gelmişti taş gibiydi resmen . Hemen acile gittik lavman yaptılar , çok ağladı ama yapacak hiçbir şey yoktu
123456777 mevos25 ben fitil kullanmadım, bebeğimin yapamadığı dönemlerde bi kaç kez lavman uyguladım. 10 güne kadar normal diyor doktorlar ama bebek rahatsız oluyorsa kaka yapamadığı için ya da gazı olduğu için beklenmemeli.
ipekduman25 mevos25 bizimde kabızlık problemimiz var mamamızı değiştik zeytinyağı içiriyorum şuan bir tık daha iyi gibi.
elizinannesigeldi mevos25 canım , 4. ayda atak var . Bayagı zor bir atak Uyku gerilemesi yaşıyor bebekler , o yüzden sürekli uyanıyorlar Bu atak 6 hafta falan sürdü bizde .
ebrusafura Tabi git Lavman yapsınlar zeytin yagı içir kaysı hoşafı iç sütüne geçer kırmızı elma yiyebilirsin
mevos25 elizinannesigeldi umarım bu durum sadece ataktandır , başka birşey olmasın da canı sağolsun ☺️
bebeklerimin mevos25 fitili koyduktan yarım saat sonra çıkarması lazım çıkarmazssa sıkıntı oluyor diye duydum eltim söylemişti
mevos25 Goktugkalptugce eczaneden alıp kendimiz mi yapıyoruz acilde mi yaptırmamız gerekiyor daha önce hiç yapmadım
tekici mevos25 eczaneden kendin alıp yapabilirsin benim doktorum lavmanı hep kendim yapmamı söylerdi bebek anne de her zaman güvende hisseder, acildekiler acımasızsa o kremin ucunu popoya söküyorlar acıtıyorlar çatlağa sebep oluyorlar eşinle sakince yap bence ha bide bebeği tuvalet yapar pozisyonda tut bence bide
mevos25 ipekduman25 ben de sütümü sağıp zeytinyağı mı katsam mama vermiyoruz çünkü hep öyle uzun sürüyo yapması
zedcns mevos25 merhaba, bende gliserin kansuk fitil uygulamıştım 9. Günde ancak hemen yapmadı 9 10 saat sonra sabaha karşı yaptı aynı fitilse yarına kadar yapabilir bence
mevos25 zedcns aynı fitil umarım yapar bizim kız da sabaha kadar bekleyeceğim olmadı acile götürmeyi düşünüyorum
annelikyolculugumm Tuvalet pozisyonunda ayaklarını tutup sırtını göğsünüze yaslayıp bır kaç dk bekleyin öncesinde de masajlar yapın bir süre daha çıkarmazsa ve huysuzluk varsa acile götürün bence
ipekduman25 mevos25 deneyebilirsiniz ama sütün tadı değişirse belki bebiko içmez çay kaşığıyla verin ben sabah akşam veriyorum. Bende keşke mama vermesem ama meme reddi var gündüz hiç emmiyor.