Badeninannesi_35 cokbilmismom ama şunu demeyi unuttum bizimiki sızdırıyo erkek bebek olduğu içinmi acaba kïzımda da bu bezi kullanıyorum hiç sızdırma falan yapmıyodu
cokbilmismom Badeninannesi_35 benimkide erkek hiç sızdırmadı daha, molfix bizi mahvetti her gece sızdırıyordu ben ondan buna geçtim
hilalll2 aysekuzey premıum da sadece popo kısmında daire şeklinde bi pişik var onu geçiremedim başka bişeyden de kaynaklı olabilir ama slepy üst kısımlara kadar pişik yaptı hemen 4 5 bezde
aysekuzey hilalll2 evet bizdede öyle Sleepy ve jenywilly bel kısımları çok sert direk belden pişik yaptı minies molfixe benziyor yumuşak ama o da pişik yaptı birde pofy ve primayi denicem son şans bakalım
oylesinebiri__ hilalll2 güzel diyen yorumları hayretle okudum içindeki kremli yüzeyi yüzünden benim bebeğimin popusunda kararmlar oluştu fark etmeseydim ne olurdu kim bilir yapısı da aman aman güzel değil sllepy baby turco pure baby sllepy bimin bezi minies e bebeğin pofy bezi hepsi berbat ötesi verdiğin paraya yazık
eda-1amine oylesinebiri__ gerıye ne kaldı prıma😃😃😃her bebeğın cıldı bır degıl baby turcoda çok ıyı bır bez mınıesde hepsınden kullandım sızın bebegınızın cıldı hassas demek kı neden kötülüyor sun bezlerı
myangelson oylesinebiri__ minies kadar berbat bir bez görmedim azcik çiş yapsın kaka yaptın üstü başı battı pişik yaptı dokusu poşet resmen. Pofy aldım ondan memnunum ama. Tabi bir Molfix kadar yapısı yok yumusaklik açısından ama iç kısmı yumuşak pamuklu, ben çok beğendim hatta Molfix in son aldığımız pure soft a göre sızdırmazlığı daha iyi. gece için birşey diyemeyeceğim ama gündüz çok memnunum pofy den. Gece Prima bile sızdırıyor bizde😅
oylesinebiri__ eda-1amine baby turco nun neresi iyi kağıt gibi minies de aynı şekilde ona verilen parayı Molfix primaya veririm daha iyi eda-1amine kı neden kötülüyor Kendi deneyimimi yazdım ne yapayım reklam mi yapayım ayyy çok güzel filan
patlakprezervatif hilalll2 ben kullandım ve memnun kalmadım. Molfixe geri döndüm külot bezden devam ediyorum. Kokusu garip, dokusu garip, taşma yaptı hiç sevmedim. Molfixte taşırıyor ne kullanacağımı şaşırdım ama o bezden hiç memnun değildim 😄
alpsr hilalll2 prima kullanıyorum ama bezim bittiğinde dışarda bimden almıştık primayla cok benzettim ben molfixten ve sleepyden daha iyi olduğunu düşünüyorum belki bir gün geçerim uygun fiyatlı olması baya şaşırtıcı
gizemtemel hilalll2 bende 3 numaraya geciste aldim biraz kalin ama emiciligi guzel memnunun zaten bir ve iki numara cocuklarimada jeny wely kullanmistim memnundum pisik yapmamisti
myangelson aysekuzey ben Molfix pure soft tan pofy e geçtim beğendim gayet güzel oğlumu pişik de yapmadı