hilalll2 Bu markayı deneyenler var mı memnunmısunuz molfix premıum kullanıyorum sanki biraz pişik yapıyor gibime geldi sleepy naturel denedim o daha çok pişik yaptı
benencokanneolmayisevdim hilalll2 diğer denediklerine bakarak güzel bir bez değil bence yapısı oldukça kalın
beybitolat hilalll2 ben kullanıyorum çok memnunum. Molfixten geçtik. Acayip kızartıyordu çocuğun kasık ve popo kısmını çünkü.jenny de bunu yaşamıyoruz ve asla taşırmıyorda. Erkek bebeğim
HELELEKADIN hilalll2 24 ay bu bezi kullandım çok memnundum hiç taşma yada pişik vs yapmadı deneyebilirsiniz
hilalll2 benencokanneolmayisevdim Molfix premium Molfix normal paket sleepy naturel denedim sizin gibi ben de yapısının kalın olduğunu düşünüyorum ama pişik sızıntı yapmıyor diyorlar beğenen çok fazla kişi var o yüzden kararsız kaldım
Badeninannesi_35 hilalll2 o bizde pişik yapmıştı sizde yaparmı bilmem soffia kullanıyom menmunum pişik yapmadı hiç
cokbilmismom Badeninannesi_35 ay bende bunu yeni keşfettim arkadaşım önermişti ne guzelmisss 10 gündür kullanıyorum hiç sızdırmadı diğer bezlerin sızdırmasından bıkmıştım artık çocuk her gece ıslak kalkıyordu
Balbulutu hilalll2 biz kullanıyoruz memnunum ama yaz gelirse bırakırım kalın bir bez bir de bantları esnek değil hemen yırtılıyor
Mariposa hilalll2 cok enteresan kagit gibi ince ama asla sizdirma yapmadi 1 kere kullandim. Kokusu hosuma gitmedi parfumlu gibi bi kokusu vardi ikinciye almadim molfix kullaniyorum suan.
Badeninannesi_35 cokbilmismom ama şunu demeyi unuttum bizimiki sızdırıyo erkek bebek olduğu içinmi acaba kïzımda da bu bezi kullanıyorum hiç sızdırma falan yapmıyodu
UrbanMom hilalll2 memlekete gidince mecbur kaldim aldim ama cok sevdim ne pişik ne sızma yaptı o gunden sonra geri eve gelince hep ondan devam ettim memnunum. Büyük paket alırsanız tanesi daha ucuza gelir.
myangelson hilalll2 ebebek pofy geçtim ben Molfix pure soft kullanıyorduk çok memnunum. Bu arada Molfix in pure soft serisi de güzel bulabilirseniz. Bizim burada şokta satılıyordu artık getirilmiyor o yüzden degistirdim internetten de almıyorum pek bebek bezi. O yüzden e bebek markasina geçtim. 30 gün içinde beğenmezseniz paranız iade diyorlar 🤷🏻♀️ pofy den memnun kalmasaydim bimin bezini merak ediyordum bende
Marianne hilalll2 ikisini de kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım. Bez olarak görevini yerine getiriyor. Fiyat olarak daha uygun. Molfix bittiğinde bimden alıyorum.
mrvsmh hilalll2 jenny welly premium kullanıyorum bu yıl yeni çıktı. çok memnunum denemenizi öneririm.
GezginPaNDa hilalll2 Prima kullanıyorduk hep kaçırıyordu sonra 3-4 tane farklı bez markası denedik hepsi taşırdı en son çareyi bu markadan bulduk çok yapay kokuyor fakat taşırma yapmıyor pişik de olmadı
aysekuzey hilalll2 bence her bebek farklı kendiniz deneyimlemelisiniz Molfix mavi paket, Sleepy, jenywilly, minies, molfix premium denediklerim. molfix harici hepsi pişik yaptı bizde hepside kaçırma yapıyor elimdekiler bitince e bebekten pofy denicem birde
hilalll2 aysekuzey premıum da sadece popo kısmında daire şeklinde bi pişik var onu geçiremedim başka bişeyden de kaynaklı olabilir ama slepy üst kısımlara kadar pişik yaptı hemen 4 5 bezde
myangelson aysekuzey ben Molfix pure soft tan pofy e geçtim beğendim gayet güzel oğlumu pişik de yapmadı
morinah hilalll2 molfixten iyi diyebilirim prima kullanıyordum bulamadılımda almıltım güzeldi sadece sürekli değiştirmek gerekiyor