edayocer aynen bende anne bebek dostu hastane olduğu için bu tarz beklentilerim yüksek işte arkadaşım öyle söyleyince kafam karıştı moralim bozuldu eğitimlerde o kadar önemli olduğunu anlattıkları şeyleri nasıl yapmazlar dedim bir an 😊 bakalım artık yaşayıp görcem bende inşallah sorunsuz istediğim gibi bir doğumum olur 🤲🏻💕