Merhabalar. Konya şehir hastanesinde doğum yapan var mı kızlar. Varsa tecrübelerinizi yazar mısınız. Memnun kaldınız mı. Doğuma doktor mu giriyor ve bebekle ten teması falan yaptırıyorlar mı. Sezaryen olcam 35 haftalık olduk. Ama aklım karıştı.
Bu sorularım Konya Ali Kemal Belviranlı hastanesi için de geçerli kızlar. Tecrübesi olanlar lütfen cevaplar mısınız. Hangi hastaneyi tercih ederdiniz. Ve hangi doktorlar?