Benimde kızım 23 aylıkken oğlum doğdu annem bir ay kalıp gitti sonra hep tektik. Eşim gece nöbetine gittiği de oluyor. Bir şekilde idare ediyoruz. Evet çok zor günler oldu ama geçiyor bir şekilde kolay olmasını beklemeyin. Ama şimdi yeni doğum yapmışsınız. Bayram da az kaldı zaten. Eğer rahatsaniz bayramdan sonra dönün. Ben kalamazdim mesela kayınvalidem de. Görüşlerimiz o kadar farklı ki çocuğuma benim dışımda onaylandığım saçma şeyler öğretilmesi huyunu değiştiriyor. Sonra yine ben uğraşıyorum. Tekken en azından ben yönetiyorum. Büyük çocuğu dahil edin çocuk bakımına. Bezini üstünü hep beraber değiştirdik. Emzirirken bir yandan ona sarılıyordum asla uzaklaştırmadim o da alıştı. Evet yine kriz anları oluyor kıskançlıklar ama bir şekilde çözmeye çalışıyoruz. Şimdi de alıştırma yapın bence. Tamamen farklı kişilerle oyalanip eve gidince tek kalması sorun olmasın.