mom1900
Çocuklarımın arası 18 ay. Aileler farklı şehirde ve eşim gece çalıştığında geceleride yalnız oluyordum. Kolay değil, olmayacakta ama bir yerden başlayıp kendi düzeninizi kurmak lazım. İki çocuk, evin temposu derken bir şekilde düzen oturur, rutin oluşur. Alıştıktan sonrası daha kolay. Eşiniz evdeyken ve çocuklarla ilgilenirken yârının yemeğini akşamdan yapın. Rahat edersiniz.