nnoktaa 2 oğlum var ama 3 doğum yaptım hepside sezaryen doğum ile gerçekleşti. Bir bebeğimi kaybettim yani.
Eğer normal doğum yapmış olsaydım 4-5 çocuk isterdim çok çocuk severim kalabalık aile olmayı isterim yani. Nasip belki ileride bir tame daha düşünebilirim 🧡🥹