nnoktaa
Ben hep 1 veya 2 derdim
İlk kızım mayıs 2021 doğumlu çok uslu sakin bir bebekti çok rahat büyüdü
Bize yeter diyorduk ama
Kardeş diye tutturdu en son temmuz 2025te doğum yaptım ikinci kızımı valla yıldım artık
Ablasının aksine bir saniye durmuyor uyumuyor
Hep ağlıyor
Yaşlanmış hissediyorum 😬🫠
Ve büyük kızım şuan bir tane de erkek kardeş istiyorum diye tutturdu
Sürekli dua ediyor
Çıldırcam 😩