Merhabalar e devletten başvurumu yaptım aile uygulamasını indirdim cocuklarımı ekledim başvurum onaylandı bugun halk bankasına gittim kart almak için ama bankadaki çalışanın dediğine göre önce telefona msj gelmesi gerekiyor sonra kart veriyoruz dedi tcden baktı şuan birşey görunmüyor dedi kartı vermedi süreç nasıl ilerliyor bilen varsa yardımcı olur mu