Deletedmom_968 susamtanem_ bence çok güzeller ama yuvarlak olması makineye atılırken çok yer kaplıyor aynısı bende de var yuvarlak olank ama beyaz ve sarı şeritli tamamen pişman oldum aldığıma onun haricinde buna uygun programda yıkanırsa renkleri falan solmuyır
susamtanem_ Deletedmom_968 mesela 6 kişilik misafir ağırlasam sadece bunlar için makine açsam da olur o akşama özel hepsi sığmaz mı boş makineye
Deletedmom_968 susamtanem_ yani evet öyle sığar öyle olduktan sonra elde de yıkanır onlar sizin için önemli değilse kulanışlı oluyor