susamtanem_ Kızlar bu tabağı kullanan var mı bir süre sonra renklerinde atma o kenarlarındaki detay renklerde silinme falan oluyor mu
Deletedmom_968 susamtanem_ bence çok güzeller ama yuvarlak olması makineye atılırken çok yer kaplıyor aynısı bende de var yuvarlak olank ama beyaz ve sarı şeritli tamamen pişman oldum aldığıma onun haricinde buna uygun programda yıkanırsa renkleri falan solmuyır