zamansumisali_ Bunu düşünüp moralinizi bozmayın, anne bebek bağını sadece emzirmekle sağlayamayız. Sütüm az stresi sütünüzün daha da azalmasına sebep olur. Size önerim pompa kullanmayı bırakın, onun yerine bebeğiniz memede boş boş takılacaksa bile dursun. Saat başı memeye alın bebeğinizi. Bebeğin emme hareketiyle pompanınki asla bir değil, bebeğinki kanalları uyarıyor. Bir süre sonra sütünüzün arttığını hissedeceksiniz.