Bebeğim doğar doğmaz mamayla beslendi sezaryen oldum sütüm 4 gün sonra geldi. Ve çok azdı iki göğüsü sağsam 40 cc zor çıkıyordu kullanmadığım süt artırıcılar, çaylar kalmadı. Ama hep mama ile beslendik suan 12 aylık hala mama veriyorum. Gelişimi iyi çok şükür kilomuz da çok iyi. Kendinizi üzmeyin